sobota 16. listopadu 2013

Když ostuda, tak ostuda



Tomáš Krystlík

Pan režisér a producent Debatního klubu (http://debatniklub.webnode.cz/) Alexandr Vojta navrhl Pavlu Kosatíkovi debatu o seriálu ČT České století. Pan Kosatík reagoval takto:


Od: Pavel Kosatík <p.kosatik@atlas.cz>
Datum: 16. 11. 2013
Předmět: RE: Debatní klub - pozvání

Zdravím, děláte si asi legrací, nechápu proč. Toho pana Krystlíka jsem v životě neviděl, ale když jsem si ho teď vygoogloval, zjistil jsem, že mě na webu nazývá v souvislosti s Českým stoletím lhářem a pentlí to svou iracionalitou. Chcete-li, nazývejte si urážky „debatou“, ale beze mě, děkuji.

Pavel Kosatík


A máme to. Pan Kosatík se neobtěžuje vyvrátit tvrzení, že seriálu České století předepisuje dialogy a scény, které nejsou pravdivé. Proč asi? Pravděpodobně je jeho odmítnutí podmíněno stejným důvodem jako u ostatních odmítačů debat s panem Tomášem Pecinou, Pavlem Kamasem nebo mnou na téma česko-německé vztahy: „Co kdyby mne můj názorový protivník před kamerou usvědčil, že to tak nebylo, jak tvrdím?"

V podstatě totéž, ale lapidárněji, vyjádřil jeden kolega, když jsem mu text Kosatíkova odmítnutí zaslal: „Já se mu nedivím, že nechce do debaty. Co by tam, proboha, na ony výtky mohl říci?“

Žádné komentáře:

Okomentovat